Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Politically Correct.......of Fault......!!!


Τα πολιτικά ποτέ δεν ήταν το φόρτε μου, ούτε ποτέ μπήκα στη λογική να κάτσω να ενημερωθώ, να υποστηρίξω, να φανατιστώ......


Γενικά δεν μου γεμίζει το μάτι κανένας ο οποίος με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο (θεμιτό ή αθέμιτο) θέλει να καταλάβει αυτό το αξίωμα.... Γιατί απλούστατα είναι εν τη γενέσει του απατεώνας!!!


..... Έτσι.... Πολύ απλά



Αν σκεφτείς ότι για να μπορέσει κάποιος έστω να μπει στο ψηφοδέλτιο ενός κόμματος θα πρέπει να έχει από πίσω του έναν στρατό από αφοσιωμένους σε αυτόν ψηφοφόρους (Ά, ρε Παυλίδη με του 2.000 σου!!! Τι κελεπούρι χάθηκε...... Κρίμα!!!) και μετά από την επιτυχία του θα πρέπει όλους αυτούς να τους ικανοποιήσει με μία "εξυπηρέτηση".... δεν είναι ατιμία?


Δεν υποστηρίζω ότι πολλές φορές με δελέασε αυτή η ιδέα, του να χρησιμοποιήσω κάποιον που να έχει πολιτική επιρροή για να εξυπηρετηθώ, αλλά το έκανα μόνο και μόνο για το γαμώτο..... γιατί όχι εγώ και μόνο οι άλλοι.... (ξέρεις το παράπονο της χήρας)



Η κομματικοποίηση λοιπόν σε μένα απέτυχε παταγωδώς (ίσως είναι γιατί έχω πάρα πολύ μικρό σόι για να με στηρίξει!!!! ..............................Λέμε τώρα και καμιά βλακεία για να περάσει η ώρα)


Και όχι μόνο απέτυχε, αλλά έφτασα σε σημείο να απεχθάνομαι και κάθε τι που να σχετίζεται με κομματική ή βουλευτική δραστηριότητα.


Ευτυχώς στη Σχολή που φοίτησα δεν υπήρχε χρόνος ούτε για να βήξεις, πόσο δε μάλλον για να σκεφτείς για πολιτικά...Και αυτό είναι ένα γεγονός από τα λίγα που εκτίμησα σε αυτήν τη Σχολή......


Γιατί έβλεπα και δυστυχώς βλέπω ακόμα παιδιά 18 χρονών που μόλις χθες κατάλαβαν τι είχαν μέσα στο βρακί τους και η ακμή ήταν η σημαντικότερη γι' αυτούς κοινωνική συζήτηση, να μιλάνε για πολιτικά και να εγγράφονται στις φοιτητικές οργανώσεις (άκουσον άκουσον, τον 21 αιώνα......!!!), και αντί να στρώνουν  τον κώλο τους να ανοίξουν κανένα βιβλίο, τον στρώνουν για να κολλάνε αφίσες και πανό.......


Αυτά βλέπω και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι...... 


Και πες μου τώρα εσύ πολεμόχαρε αδερφέ μου....... Την βάζεις ή δεν τη βάζεις σε λειτουργία τη ζαρντινιέρα? 


Ξανατονίζω.... δεν είμαι ακροδεξιός, ούτε φονταμενταλιστής. Απλώς θεωρώ ότι είμαι λογικός και προσγειωμένος (τώρα που είμαι προσγειωμένος είναι ένα άλλο θέμα.....................)

Και τα λέω όλα αυτά, λόγω των ημερών και λόγω όλων αυτών που πάνε για μία ακόμη φορά να μας παραπλανήσουν και να μας εξαπατήσουν.......


Δεν λέω ότι δεν πρέπει να κυβερνιόμαστε από κανέναν, αλλά αν πάρεις όλους αυτούς που είναι τώρα, άντε να βρεις 1, το πολύ 2 που να το κάνουν από ιδεολογικής απόψεως!!!! (και πολλούς βάζω).


Τρανταχτό παράδειγμα η νοικοκυρούλα (Αλέκα Παπαβαλές) που είναι ο προύχοντας του αριστερισμού, της κοινοκτημοσύνης και του αντιαμερικανισμού...... Που είναι αυτή τη στιγμή η κορούλα της? Σπουδάζει στην Αμερική.....Τι να πει κανείς μετα από αυτό?



Γι' αυτό σου λέω πάμε.......
Πάμε να φύγουμε από δω και μη κοιτάς που πάμε.........πάμε.........

2 σχόλια:

  1. To "Μαυρογιαλούρο" στη ταινία με τον Κωσταντάρα τον θυμάσαι;
    Έτσι μουτζώνω κι εγώ...
    αχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι.... Έτσι.....,

    "Θα σας ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΜΕΝ....."!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή