Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Γουρούνιασμα!

Τον τελευταίο καιρό (για την ακρίβεια μέρες) έχω πάθει ένα ανεξήγητο φαινόμενο........

Μόλις πιάσει μεσάνυχτα, με πιάνει ένα αμόκ και θέλω να γουρουνιάζω....

To make myself clear..... crystal clear όπως θα έλεγε και ένας φίλος μου εκεί μακρυά στα αφιλόξενα μέρη της Αμερικής.......

Με πιάσει μια πελώρια λαχτάρα να φάω... Να σαβουριάσω για την ακρίβεια, γιατί οι ορέξεις μου δεν είναι ό,τι και ό,τι......



Θέλω να τρώω ότι πιο ανθυγιεινό υπάρχει και σε μεγάλες ποσότητες......

Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι με πιάνει ακριβώς 00:00 και χωρίς καμία αλλη αιτία ή αφορμή.... Δεν συμβαίνει τίποτα παράξενο (που να το έχω εντοπίσει) το οποίο να δίνει το έναυσμα για να με πιάνει πείνα....

Σαν βρυκόλακας και εγώ, μόλις το ρολόι δείξει 12 τα μεσάνυχτα.... σηκώνομαι ασυναίσθητα και ανοίγω το ψυγείο.

Το αποτέλεσμα όλου αυτού του σκηνικού είναι ότι ενώ είχα μπει στη λογική να κάνω λίγη δίαιτα για να χάσω τα κιλά από τότε που έκοψα το τσιγάρο..... να σου άλλα 3 κιλάκια, μπήκαν στην κοιλίτσα.....

Άρα δεν μιλάμε απλά για ένα πρόβλημα, αλλά για έναν σοβαρό και αδυσώπητο κατήφορο..!!!!! ΚλαΨ!!!!

Στην αρχή το απέδωσα στο κόψιμο του τσιγάρου...... τι αφελές, θα έλεγε κάποιος....

Μετά το απέδωσα στο ότι συνεπεία του κοψίματος, οι γευστικοί μου αδένες αναγεννήθηκαν και έτσι μπορώ να γεύομαι καλύτερα, οπότε και οι έντονες γεύσεις που είναι και αυτές που μου είχαν λείψει, να είναι στην κορυφή της τροφικής μου αλυσίδας...... (δεν είναι και άσχημη ιδέα......χμμμ!!)

Μετά το απέδωσα απλά στο ότι είμαι λαίμαργος............. (όσο πατάει η γάτα..... :)  )

Τέλος το απέδωσα στο γεγονός ότι με το που έβαλα τα πρώτα κιλά, το στομάχι μου (το οποίο είναι ευέλικτο), απλά μεγάλωσε (κοινώς ξεχείλωσε) και έτσι οι συνηθισμένες ποσότητες φαγητού που λάμβανα μέχρι τώρα να μην ήταν αρκετές για να μου προκαλέσουν το αίσθημα του κορεσμού.....

Ίσως........

Το γεγονός είναι ότι αισθάνομαι αηδιασμένος με όλη αυτήν την κατάσταση και εντούτοις δεν βάζω μυαλό......

Από την άλλη ένας άνθρωπος σαν και εμένα που ποτέ δεν μπήκε στη λογική της δίαιτας, έφτασε τώρα ο καιρός που είμαι κοτζαμάν (είδες πως το μιλάω το τούρκικο?) γαιδούρι να πρέπει να κάνω δίαιτα?

Αίσχος!@$#!!!

Στην αρχή σκέφτηκα να κάνω γυμναστική..... ΑΛλά που να κάνω? Τα γυμναστήρια δεν μου αρέσουν, γιατί βρωμάει ιδρωτίλα και κλεισούρα και δεν ξέρεις τι μπορεί να είχε αυτός που ξάπλωνε πριν από εσένα στον πάγκο...

Μετά σκέφτηκα να ξαναξεκινήσω το μπάσκετ...... Αλλά με τον καιρό που κάνει στην Κοζάνη, το μόνο που θα πετύχω είναι να φτιάχνω τρύπες με τη μπάλα  στο χιόνι, μέσα Οκτώβρη!!

Μετά σκέφτηκα να αγοράσω αυτά τα θαυματουργά μηχανήματα που έχει η τηλεόραση που με 5' κάθε μέρα έχεις ένα ξεγυρισμένο 6 pack στην κοιλιά σου..... Αλλά που λεφτά για πέταμα.....


Εν τέλει, σε αυτό που κατέληξα μετά από ώριμη και πολύωρη σκέψη είναι..........

Μαλάκα Κόψε τα Γουρουνιάσματα αν Θέλεις να δεις Άσπρη Μέρα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου