Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Θάνατός σου, ο θάνατός μου!!!!


Αφορμή γι' αυτό είναι η είδηση ότι μία 45χρονη αυτοκτόνησε πέφτοντας από τον 8ο όροφο της πολυκατοικίας της, στο προάστιο Βιλαντεκάνς της Βαρκελόνης.

Τώρα θα μου πείτε: "Σιγά το νέο!!"

Το νέο είναι ότι πέφτοντας, έπεσε πάνω σε έναν 50χρονο, τον οποίο τραυμάτισε θανάσιμα....!!!!!!!!!

Και έρχομαι εγώ ο περίεργος και ανίδεος και ρωτάω: "Πόση γκαντεμιά μπορεί να έχει ένας άνθρωπος για να του συμβεί κάτι τέτοιο (και αναφέρομαι of course στον 50χρονο)"

Από την άλλη μεριά έχουμε την θύτη-θύμα (45χρονη) που πήρε στο λαιμό της 2 ψυχές. Μ' ένα σμπάρο 2 τρυγόνια..Τι να πει κανείς γι' αυτό. Απλά το βουλώνεις......

Τελικά ο συγγραφέας της ταινίας "Βλέπω το θάνατό σου" κάτι ήξερε......... (για όσους την έχουν δει). Το μήνυμα της ταινίας είναι σαφές. Αν είναι να πας και την σκαπουλάρεις με κάποιο τρόπο, ο θάνατος δεν θα το αφήσει έτσι, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα αποτελειώσει το έργο του.......

Αλήθεια ο νόμος την έχει προβλέψει αυτήν την περίπτωση? Πολύ θα ήθελα να μάθω..

Πάντως μου έκανε εντύπωση το όλο σκηνικό καθώς θυμήθηκα και ένα ανάλογο σκηνικό από έναν γνωστό μου, φρεσκοπαντρεμένο, ο οποίος καθώς περπατούσε αμέριμνος με τη γυναίκα στην οδό Ερμού (καλά ακούσατε, στην Αθήνα), ξεκόλλησε ένα μάρμαρο από ένα διατηρητέο και του ήρθε στο κεφάλι, αφήνοντάς τον στον τόπο..... Και αυτό είναι σενάριο για να βγει στο "believe it or not".

Πάντως κρίμα..... κρίμα σε όλους αυτούς που την πατάνε από βλακεία άλλου!!! Είναι άδικο......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου