Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Εξαρτησιολογία

Σήμερα μου έκοψαν το Facebook!! 

Με κατάλαβαν μου φαίνεται ότι το έχω μ@μήσει με το πόσες ώρες είμαι μέσα....

Δεν ξέρω για πόσο θα μ' έχουν στην  απέξω αλλά, μάλλον μερικές μέρες......Το μήνυμα λέει ότι ο λογαριασμός μου είναι υπό συντήρηση (Κουραφέξαλα!!!)

Πάντως όλο αυτό μ' έβαλε σε συλλογισμό, για το πόσο εξαρτημένος είμαι τελικά από το ίντερνετ και δει από το Facebook. Και πάνω που τα σκεφτόμουν όλα αυτά, άρχισα να σκέφτομαι από πόσα άλλα είμαι τελικά εξαρτημένος......Και τρομοκρατήθηκα!!!



Το γεγονός είναι πάντως ότι από το τσιγάρο, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ πια εξαρτημένος, γιατί ως νομοταγής πολίτης που είμαι (Εδώ γελάμε μετά δακρύων ή κοινώς "lol"), από την 1 Ιουλίου 2009 είμαι πια άκαπνος!!!!!

Επίσης δεν είμαι πια εξαρτημένος από την Κοκα Κόλα....... (σημαντικό και αυτό!!!)

Αλλά από την άλλη είμαι εξαρτημένος από το φαγητό....Γι' αυτό και το κόψιμο του τσιγάρου συνοδεύτηκε από μία αριστοκρατική αύξηση του σωματικού μου βάρους, της τάξεως των 7 κιλών.... Να σημειώσω εδώ ότι η κατηφόρα δεν έχει σταματήσει, οπότε έπονται χειρότερα!!!! Κλαψ!!!!

Είμαι εξαρτημένος επίσης από τα λεφτά (και ποιος δεν είναι). Δεν μπορώ όμως να ξέρω ότι δεν έχω άλλα στην τράπεζα ή ότι δεν έχω τα απαιτούμενα για να αγοράσω το γκατζετάκι που έχω σταμπάρει..... Τρελαίνομαι!!!

Είμαι επίσης εξαρτημένος από τη βαρεμάρα.... Όταν μπω σε αυτό το mode, δύσκολα μπορεί κάποιος να με σηκώσει. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν διαφέρω και σε πολλά από έναν καταθλιπτικό, αφού δεν σηκώνω το δαχτυλάκι μου για να κάνω τίποτα. Κάθομαι στον καναπέ και έχω όλα τα απαραίτητα για την επιβίωσή μου, γύρω μου και σε ακτίνα όσο φτάνουν τα χέρια μου.... Δηλαδή το κινητό μου, το σταθερό μου, νερό εμφιαλωμένο, σακουλάκια με γαριδάκια, πατατάκια και άλλα τοιάυτα τίγκα στους υδατάνθρακες και στις θερμίδες, μπύρες, το τηλεκοντρόλ και το ασύρματο ποντίκι που είναι φυσικά σε εμβέλεια όσο χρειάζεται για να κάνω διάφορα στον Η/Υ. Βασικά είμαι για λύπηση όταν είμαι έτσι....

Για το τελευταίο για το οποίο είμαι εξαρτημένος, δεν είναι κάτι αρνητικό και δεν ντρέπομαι γι' αυτό και είναι κάτι που όλα τα αγοράκια, λίγο έως πολύ είναι εξαρτημένα μ' αυτό....Φυσικά είναι ευνόητο για τι αναφέρομαι....

Βάζοντάς τα όλα αυτά μαζί, διαπίστωσα ότι τελικά η ζωή μου είναι μέσα στις εξαρτήσεις. Και σε πολλές περιπτώσεις προσαρμόζω τις συμπεριφορές μου με βάση αυτές.... Είναι πολύ ενοχλητικό ώρες ώρες.....βέβαια σε μερικές περιπτώσεις είναι αναπόφευκτο (όπως στην περίπτωση των χρημάτων), αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις θα μπορούσα να μην αφήνομαι αμαχητί και θα μπορούσα να κάνω κάτι γι' αυτό......... Αλλά......


Το ξέρω ότι όλα αυτά είναι εγκεφαλικές διαδικασίες και ότι όλα αυτά μπορούν να διορθωθούν (ακόμα και αυτό των χρημάτων), αν σκεφτείς λογικά και πάρεις κάποιες ώριμες αποφάσεις....Αλλά.....

Δεν είμαι έρμαιο και ούτε θα έκανα ποτέ αυτόν τον χαρακτηρισμό στον εαυτό μου, απλώς είμαι λίγο επιρρεπής...... Πειράζει?

Κάποιοι θα μου έλεγαν να είμαι απλά χαλαρός και να μην μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες πίεσης, γιατί όλα αυτά σε οδηγούν σε άλλα κανάλια με αντίστοιχες επιπτώσεις και εγώ θα συμφωνούσα μαζί τους.....Αλλά......

Ίσως κάποια να συνδέονται με απωθημένα (αχ τι μας έχουν κάνει αυτά τα απωθημένα!!!) του παρελθόντος. Και τώρα μπορώ ξεκάθαρα να πω, ότι όσο πιο νωρίς ξεμπερδέψεις με τέτοιου είδους απωθημένα.... τόσο το καλύτερο.

Το κακό με αυτά τελικά δεν είναι το αν τα έχεις, αλλά το πότε τα ξεπερνάς.... Γιατί άλλο να έχεις πρόβλημα τσιγάρου για 1 χρόνο και άλλο να έχεις για 20 χρόνια (είναι εύκολα κατανοητό).... Άρα λοιπόν θα πρέπει ο κάθε άνθρωπος να ασχοληθεί με τα ζητήματα που τον αφορούν και επηρεάζουν τη ζωή του, όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα, για να μπορέσει να συνεχίσει ελεύθερος από απωθημένα τη ζωή του.....

Εξαρτησιολογία λοιπόν.................... Ένα έχω πάντως να πω και θα το κλείσω εδώ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FACEBOOK???

2 σχόλια:

  1. indeed, your profile is not available for the moment! Περαστικά σου... :Ρ

    Ο Καρλ Γιάσπερς έγραψε στο "Ανεξάρτητη Φιλοσοφία" το εξής:
    Η εσωτερική ανεξαρτησία του ανθρώπου γεννιέται μέσα στην ιστορία κατά τον αγώνα εναντίον της απειλής της απώλειας των πάντων [...] Tότε τίθεται το θεμελιώδες ερώτημα του ανθρώπου: στη κρίσιμη στιγμή θα μπορέσει να σταθεί ως ανεξάρτητο άτομο;

    Είναι δυνατόν να μπορείς να απεξαρτοποιηθείς εντελώς από κάποια πράγματα που είναι πλέον απαραίτητα στη σημερινή κοινωνία μας;
    [irony mode ON] Μήπως θα πρέπει μετά να πάμε όλοι να ζήσουμε σε μια σπηλια; [irony mode OFF]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά τα είπε ο φίλος μας ο Καρλ.... ο οποίος σίγουρα θα το έψαξε το θέμα πιο βαθιά από ότι εγώ..... αλλά το σημαντικό είναι ότι:

    ΗΡΘΕ ΤΟ FACEBOOK!!! (Αν και 0200)

    ΚΑι όσον αφορά τη σπηλιά, αν είναι να γίνει κάτι τέτοιο, μάλλον θα προτιμήσουμε τη γυάλα, μιας και η σπηλιά είναι πολύ ντεμοντέ και θα τη σνομπάρουνε. Για του λόγου το αληθές......

    http://www.yesicanusechopsticks.com/capsule/

    Δεν είναι ακριβώς γυάλα, αλλά προς τα εκεί τείνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή