Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

New Era!!


Πλησιάζει η μέρα και η ώρα της μεγάλης Αλλαγής.......

Όχι, δεν μιλώ για τις εκλογές...... Τις έχω προ πολλού καταγεγραμμένες σε σημείο που δεν πιάνει μελάνη.



Μιλώ για αλλαγή στην προσωπική μου ζωή...... Για τη ζωή που έζησα τα τελευταία 10 χρόνια, με τα καλά της και με τα κακά της....

Τελικά όλα είναι σχετικά όταν αναφέρεσαι στη ζωή σου και πως αυτή πέρασε.... Είναι σαν να τρως ένα μήλο και να βλέπεις ένα σκουλήκι.... Για σένα που το ζεις, είναι αηδιαστικό, ενώ για έναν που είναι δίπλα σου και δεν το ζει, είναι απλά αδιάφορο...... μέχρι να βρει και αυτός το δικό του σκουλήκι......(πως μου ήρθε τώρα αυτό με το σκουλήκι μην το ψάχνεις πολεμόχαρε αδερφέ μου!!)

Η αλήθεια είναι ότι έχω πάρα μα πάρα πολλές καλές αναμνήσεις από όλη αυτή την ιστορία. Και το κυριότερο είναι αυτά τα 2 αγγελούδια που μου κάνουν τη ζωή μου να έχει νόημα, όποτε νιώσω κενός και απογοητευμένος.... Αυτά  μου θυμίζουν πόσο όμορφη είναι η ζωή και πως πάντα έχει κάτι καλό να σου προσφέρει......

Δεν θα μπορούσα να ζητήσω καλύτερο δώρο στη ζωή μου από αυτά, όσο και να μην το παραδέχομαι ώρες ώρες και όταν μερικές (όχι πολλές φορές ευτυχώς.....) με βγάζουν εκτός εαυτού με τα καμώματά τους.........Σε κάθε περίπτωση όμως μετά από λίγη ώρα που ξεφουσκώνω, πάντα μα πάντα καταλαβαίνω ότι αντέδρασα υπερβολικά......

Πέρα όμως από αυτά τα θεϊκά πλάσματα (την προέκταση του εαυτού μου στο μέλλον δηλαδή), υπήρξε και άλλο ένα άτομο που σημάδεψε όλη αυτήν την ιστορία.... Ένα άτομο που το αγάπησα και το αγαπώ (με διαφορετικό τρόπο όμως) και νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη απέναντί του, για όλα όσα έχει προσφέρει και όλα όσα μου έδειξε και μου έμαθε όλα αυτά τα χρόνια..... Πράγματα για τα οποία είχα πλήρη άγνοια και πράγματα που ούτε το φανταζόμουν ότι υπάρχουν και μπορούν να επηρεάσουν τις ζωές μας....

Η αλήθεια είναι ότι αυτό το άτομο, με έβγαλε από την εφηβική μου ηλικία και μου έδειξε το δρόμο για την ενηλικίωση, όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο.......

Σε πάρα πολλά θέματα, αυτό το άτομο ήταν πάντα προσγειωμένο και έτοιμο να δώσει άμεση και αποτελεσματική λύση, ακόμα και αν όλα τα στοιχεία ήταν αρνητικά και δυσοίωνα..... Είχε σχεδόν πάντα την απαραίτητη ψυχραιμία και το "κρύο" αίμα για να δίνει τις σωστές λύσεις.....

Δεν μπορώ ως άνθρωπος να μην του δώσω τα εύσημα για όλα αυτά, άσχετα αν η κατάληξη δεν ήταν η αναμενόμενη.....

Έρχεται λοιπόν η ώρα να γυρίσουμε σελίδα στη ζωή μας........

Μια συνειδητή και από κοινού επιλογή, που σε καμία περίπτωση δεν πάρθηκε εν βρασμώ ψυχής, ούτε βεβιασμένα......Ήταν συνειδητή από την αρχή μέχρι στο τέλος..... Είχαμε δώσει όλον τον απαραίτητο χρόνο να γίνουν οι απαραίτητες ζυμώσεις και διεργασίες, ώστε να λειτουργήσουν όλες οι διαδικασίες και οι δικλείδες ασφαλείας. Δώσαμε όλον το απαραίτητο χρόνο για να αποκλειστεί έστω και το τελευταίο ψήγμα πιθανότητας για ανάκληση της πορείας προς το τέλος

Τα αίτια του τέλους δεν είναι τα δημοφιλή..... Ήταν μία σχεδόν ομαλή πορεία, με αρχή, μέση και τέλος..... Σαν σενάριο από ταινία, που απλώς δεν έχει happy end......

Δεν θα επεκταθώ άλλο..... Απλώς ήθελα να εκφράσω τα παράξενα συναισθήματά μου και να δώσω το στίγμα των ημερών.......

Κοντά λοιπόν στην πολιτική (ή όχι) αλλαγή, έρχεται και η δική μου......

Και για να το κλείσω, παραθέτω αυτό το υπέροχο και επίκαιρο άσμα:






'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Try to make ends meet
You're a slave to money then you die
I'll take you down the only road I've ever been down
You know the one that takes you to the places
where all the veins meet yeah,

No change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
But I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no

Well I never pray
But tonight I'm on my knees yeah
I need to hear some sounds that recognize the pain in me, yeah
I let the melody shine, let it cleanse my mind, I feel free now
But the airways are clean and there's nobody singing to me now

No change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
And I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no
I can't change
I can't change

'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Try to make ends meet
Try to find some money then you die
I'll take you down the only road I've ever been down
You know the one that takes you to the places
where all the things meet yeah

You know I can change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
And I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no

I can't change my mold
no, no, no, no, no,
I can't change
Can't change my body,
no, no, no

I'll take you down the only road I've ever been down
I'll take you down the only road I've ever been down
Been down
Ever been down
Ever been down
Ever been down
Ever been down
Have you ever been down?
Have you've ever been down?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου