Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Σφύριξε χαρούμενα... μπορείς!!!


Τι γίνεται όταν όλα πάνε στραβά?

Τι μπορείς να κάνεις όταν όλοι σε κατηγορούν και όλα είναι εναντίον σου?

Πως μπορείς να αντιμετωπίσεις ψυχολογικά έναν πανικό?

Που θα βρεις τα ψυχικά αποθέματα για να φαίνεσαι ότι "όλα πάνε μια χαρά", ενώ όλα πάνε κατά διαόλου?

Γιατί κάποιοι αντιδρούν καλύτερα υπό πίεση ενώ άλλοι κάνουν βεβιασμένες και συνήθως λανθασμένες κινήσεις?

Ποιός από το παρελθόν ή ποιά κατάσταση από το παρελθόν μπορεί να ευθύνεται γι' αυτό? (Εδώ ξέρω κάποιον που θα μπορούσε να βοηθήσει.....)

Τέσπα, αυτά με απασχόλησαν σήμερα, όχι ότι είναι σκέψεις της στιγμής, αλλά είναι απορίες που κατά καιρούς με απασχολούν και ακόμα δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω λύση.......

Για να πω τη μαύρη αλήθεια, δεν μπορώ να πω ότι αντιδρώ σωστά υπό πίεση (είτε χρόνου, είτε καταστάσεων) και με ενοχλεί αφάνταστα αυτό.... Και όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή με χτυπάει στην περηφάνια μου (έχω και από αυτό πανάθεμά με) που κάποιοι μπορούν και εγώ όχι...... (σαν παιδιάστικο μου ακούγεται αυτό, αλλά έτσι και αλλιώς "παιδιά" δεν είμαστε όλοι μας?)

Σε αυτές τις περιπτώσεις η ψυχραιμία, που είναι κατά τη γνώμη μου ο καλύτερος σύμβουλος, είναι δυσεύρετη γ@μώτο..........

Πάλι καλά που αν βάλεις σε όλα αυτά και μεγάλες δόσεις αισιοδοξίας (και από αυτό διαθέτομεν) για το ότι όλα θα πάνε καλά..... Τότε στο τέλος βγαίνει ένα καλό αποτέλεσμα......

Τι θα γίνει όμως εαν δεν πετύχει η συνταγή και μας καεί το γλυκό?

Τότε βράστα κι άστα πολεμόχαρε αδερφέ μου.........

Το μόνο που σου μένει να κάνεις από εκεί και έπειτα είναι αυτό που λέει το σοφό άσμα:

"Σφύριξε χαρούμενα....μπορείς!!
Δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου