Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Warzone Report #28: Slapping the Year Off

Παράξενο, πολεμόχαρε, αλλά για ακόμα μία χρονιά, νιώθω ότι βρίσκομαι στο ίδιο σημείο με πέρυσι και πρόπερσι..... πάλι, ενώ προσπάθησα τόσο πολύ μέσα στη χρονιά να τα φέρω βόλτα και να τα βάλω τα θέματά μου σε μία σειρά, πάλι κάτι συνέβη και στράβωσαν τα πράγματα και μου άφησαν αυτήν τη γνωστή και απεχθή γλυκόπικρη γεύση.....



Τελικά μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση ότι κάπως έτσι θα κυλήσουν τα πράγματα για μένα από εδώ και πέρα.... Κακή σκέψη, δε λέω.... αλλά όσο και αν προσπαθώ να την αποβάλλω από μέσα μου, πάλι αυτή έρχεται και στρογγυλοκάθεται, γελώντας χαιρέκακα και κουνώντας επιδεικτικά και με νόημα το κεφάλι της....


(Παύση #1) και τζούρα σπιτικού καφέ, όχι τσιγάρου, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!


Το 2009, έλεγα αυτά .....
Το 2010, έλεγα αυτά...... 


Τώρα, μετά από τόσα χαστούκια, είμαι σε πιο ήπια φάση.... μάλλον σε φάση "ανάρρωσης" θα έλεγα.... Στη φάση που αφήνεις τους ειδικούς να σου περιποιηθούν τις πληγές και τους αγαπημένους σου ανθρώπους να σου δίνουν κουράγιο και δύναμη. Να σου λένε "Όλα θα πάνε καλά, μην ανησυχείς" και "Αισιοδοξία χρειάζεται και όλα θα στρώσουν" και "Να δεις που ο καινούριος χρόνος θα είναι γαμάτος" ....


(Παύση #2) και "ταβάνι"...


Δύσκολα βγαίνουν οι λέξεις που γράφω, πολεμόχαρε.... άλλες φορές το κείμενο έβγαινε μονορούφι, αλλά τώρα... κάτι με βαραίνει... κάτι με βασανίζει και δε μπορώ να εκφραστώ και αποδώσω, όπως πρέπει....


(Παύση #3) και βόλτα μέσα στο σπίτι.....


Θα το περιγράψω λοιπόν πολύ κλασικά...


Αυτή η χρονιά περιείχε: πολλές δυνατές συγκινήσεις, πολλές βαρετές καταστάσεις, πολλά χαστούκια, πολλά τσεκούρια, πολλά ποτά, πολλά ξενύχτια, πολλές αλλαγές, πολύ ίντριγκα, καρδιοχτύπια, ανησυχίες........ και τέλος........ αυτό!!!!!


Ναι, πολεμόχαρε, ΑΥΤΟ!!!!


Αυτό ήταν το απάνθισμα της φετινής μου χρονιάς
Αυτό ήταν και είναι η απόλυτη μορφή προσωπικής μου έκφρασης
Αυτό ήταν το αποτέλεσμα πολύ όμορφων διεργασιών που συνέβησαν εντός μου
Αυτό ήταν το αποτέλεσμα του ανοίγματος του Vault!!


Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έφτανε η στιγμή να νιώσω έτσι ξανά μετά από τόοοοοοοοσα χρόνια (ίσαμε 12-13 χρόνια.... δεν είναι και λίγο, έτσι;) Και ήρθε τόσο αναπάντεχα, τόσο απρόσμενα, τόσο ιδανικά που δεν μπόρεσα να το καταλάβω καλά καλά και να το αφομοιώσω ή ακόμα να το επεξεργαστώ....


Ναι... θα μου πεις ότι αυτά τα πράγματα δεν τα επεξεργάζεσαι γιατί απλά τα μαγαρίζεις, αλλά και αυτό που έγινε, να αφεθεί δηλαδή ανεξέλεγκτο, προκάλεσε πολλές και ποικίλες "ζημιές". Ίσως έπρεπε να το μετριάσω λιγάκι.... δεν ξέρω..... ίσως θα ήταν καλύτερο να το περιορίσω λίγο.

(Παύση #4) και ανάληψη λαπιτόπιου και εξόρμηση σε καφετέρια για αλλαγή παραστάσεων...


Anywayz το θέμα είναι ότι έγινε όπως έγινε και στράβωσε όπως στράβωσε και that's that....


Η μέρα σήμερα είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς και αυτήν την συγκεκριμένη μέρα, οι περισσότεροι αναλύουν τα πεπραγμένα και θέτουν τους στόχους τους για το νέο έτος...


Εγώ πάλι δεν έχω καμία, μα καμία όρεξη να κάνω τίποτα από τα δύο..... Αρκετά πέρασα φέτος, μερικά από αυτά θέλω απλά να τα ξεχάσω, μερικά από αυτά θα τα θυμάμαι  και τα επόμενα χρόνια (πιθανώς) και μερικά από αυτά θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στη μνήμη μου για τους δικούς τους ιδιαίτερους λόγους.


Όσον αφορά το νέο έτος..... καλώς να έρθει, καλώς να μας κάτσει και με την ευχή μου να μπει και αυτό στο χρονοντούλαπο της ιστορίας...


Έτσι απλά....


Όχι, πολεμόχαρε, δεν είμαι τύπος "αρπακόλλας" ούτε "ό,τι να 'ναι", αλλά δεν έχω καμία όρεξη να μπαίνω σε καλούπια του στυλ "Φέτος θα προσπαθήσω να κάνω αυτό και αυτό και αυτό". Τα θέματά μου τα ξέρω και ό,τι μπορέσω να κάνω, θα το κάνω....Η προσπάθεια εκ μέρους μου, θα είναι δεδομένη...

(Παύση #5) και ρουφηξιά από ζεστή κούπα καφέ..... αχχχχ!


Αυτά και τέλος...


Ναι, πολεμόχαρε, δεν είμαι και στα καλύτερά μου, αλλά όπως ξέρεις πολύ καλά, αυτό δεν είναι πρόσφατο φαινόμενο... οπότε να μην εκπλήσσεσαι για μένα....


(Παύση #6) και ανασκόπηση σκέψεων....


Αυτά.....Λίγα και περιεκτικά (όσο μπορείς να το πεις αυτό!! ;) )

Εύχομαι η επερχόμενη χρονιά να είναι πρώτα από όλα η λιγότερο ωδυνηρή, η λιγότερο επώδυνη και η λιγότερο "τσουχτερή" (και τα 3 το ίδιο είναι, αλλά δεν πειράζει.... ποτέ δεν έβλαψε λίγη ποικιλία, έτσι;)


Η επερχόμενη χρονιά να φέρει τα περισσότερα χαμόγελα στις ψυχές των ανθρώπων από κάθε άλλη χρονιά.... (Αυτή κι αν είναι η πιο δύσκολα πραγματοποιήσιμη!!)


Η επερχόμενη χρονιά να είναι τουλάχιστον "αντιμετωπίσιμη"!!! (Ναι!! Έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, να διερωτόμαστε, αν θα τη βγάλουμε τη χρονιά ή όχι.... )


(Παύση #7) και ΤΕΛΟΣ


End of Report

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου