Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Warzone Report #16: Pushing the "Z" button.....

Και ΝΑΙ!!!! Φτάσαμε στις παρυφές του 2011, έτοιμοι να κάνουμε το μεγάλο βήμα....
Σε έναν νέο χρόνο, με άγνωστες πτυχές, άγνωστο προορισμό, άγνωστες προκλήσεις και άγνωστες προοπτικές....
Η αλήθεια είναι ότι αυτός ο χρόνος είχε γλυκόπικρη γεύση.... αλλά μάλλον προς το γλυκό έτεινε...

Ναι, πολεμόχαρε... μπορώ να πω ότι το "Ζ" είχε θετικό πρόσημο. Ίσως να φταίει η πρόσφατα ανακτηθείσα αισιοδοξία μου, ίσως να φταίει ότι νέες "πόρτες" ανοίγονται μπροστά μου ;)

Είναι όλα τόσο παράξενα.... κάθε χρόνο μία από τα ίδια... κάθε χρόνο και μία διαφορετική αίσθηση...

Ήλπιζα ότι μετά το χωρισμό μου, οι γιορτές θα μου φαινόταν όλες ίδιες, αλλα φεύ!!!

Πολλά άλλαξαν αυτόν τον χρόνο. Πολλά που έπρεπε να αλλάξουν.... Να φύγουν!! Να πάνε αλλού!!

Τώρα είναι καιρός να γίνουν αλλαγές... πάντα προς το καλύτερο

(Ηχητική υπόκρουση... Βάλτο να παίζει για να μπεις στο mood)

Αυτό που έμαθα αυτή τη χρονιά είναι να μην αφήνω τίποτα στην τύχη του.... Να προσπαθώ να ελέγχω όσο μπορώ τις εξελίξεις που με αφορούν και επηρεάζουν τη ζωή μου και να μην μένω αμέτοχος και άπραγος...

Άλλωστε είναι και μία wishlist που πρέπει να υλοποιηθεί (αν δε θυμάσαι πολεμόχαρε, ανέτρεξε στα προηγούμενα posts μου για να φρεσκάρεις τη μνήμη σου)

Κάνοντας λοιπόν τον απολογισμό του έτους, ένα έχω να πω: Οι χαρές βρίσκονται στα πολλά μικρά πράγματα!! Δεν χρειάζεται να κυνηγάς τα μεγάλα και τα τρανά για να βρεις τη χαρά.... μπορείς κάλλιστα να μαζέψεις πολλά μικρά και να τα συνθέσεις σε κάτι μεγάλο...

Έτσι έκανα και εγώ φέτος και η αλήθεια είναι ότι μπόρεσα να καταφέρω αρκετά...

Μερικά καλά τα εδραίωσα, μερικά κακά τα απομάκρυνα και έτσι έφτασα σε ένα αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα...

Βέβαια όλα αυτά δεν ήλθαν χωρίς κόπο και χωρίς στενοχώριες, αλλά πιστεύω ότι το αποτέλεσμα με δικαίωσε σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Θα επαναλάβω λόγια πολλών αυτές τις μέρες, ότι πολλά πρόσωπα μπήκαν στη ζωή μου, αλλά και άλλα βγήκαν, κάνοντας αισθητή ή και όχι την απουσία τους!!!

Δεν θα κάτσω να σκάσω όμως για τίποτα και για κανέναν... όσο μπορώ και έχω δύναμη να το παλεύω... δεν θα αφήνω από εδώ και πέρα κανέναν να μου χαλάει τη διάθεση....


Μέρα με τη μέρα και χρόνο με το χρόνο ανακτώ πολλές από τις εφηβικές μου δυνάμεις και παράλληλα μπορώ πλέον ακόμα πιο καλά να μετριάζω τις αδυναμίες μου...


Τι έχεις ακούσει και εσύ αδερφέ μου πολεμόχαρε αυτόν τον καιρό, δε λέγεται :) :)

Δεν πειράζει όμως... χαίρομαι που χαίρεσαι που χαίρομαι και γενικά είμαστε όλοι μία "Ωραία Ατμόσφαιρα"

Με αυτά και μ' αυτά πέρασε και η ώρα....

Τέτοιες μέρες δεν είναι για γράψιμο αλλά για διασκέδαση... Ας διασκορπίσω λοιπόν και εγώ, όπως κάνουν και οι περισσότεροι τέτοιες μέρες.... (διασκέδαση=σκεδάννυμι=διασκορπίζω)

Φιλιά σε όλους τους πολεμόχαρους που με παρακολουθούν και εύχομαι ολόψυχα το νέο έτος να είναι απλά πολύ καλύτερο από το παλιό!! Έτσι απλά ..... 

End of Report

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου