Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Αμαρτίες Γονέων Παιδεύουσι Τέκνα!!

   Τελικά είναι αλήθεια... Έγινα σαν τους γονείς μου..... Απίστευτο!!!



   Αυτό που πάντα απεχθανόμουν και ευχόμουν να μη γίνω.... τελικά μου συνέβη....


   Ίσως να μου έχει συμβεί και από πιο νωρίς χωρίς να το έχω συνειδητοποιήσει... ίσως οι ζυμώσεις να είχαν γίνει από παλιά... αλλά τώρα απλά εκδηλώθηκαν....


   Μπορεί να σε ξαφνιάζω αρνητικά πολεμόχαρε αδερφέ μου, αλλά νομίζω ότι δεν είναι κάτι για το οποίο να στενοχωριέσαι, απλά είναι κάτι που το διαπίστωσα πρόσφατα και μου προξένησε το ενδιαφέρον.....


   Από μία συζήτηση παλιότερα με μία ψυχολόγο, αυτό που αποκόμισα είναι ότι τα πατρικά και τα μητρικά πρότυπα, ως πιο οικεία από τα άλλα, είναι και αυτά που αν τα συναντούσα, θα τα αποδεχόμουν πολύ πιο εύκολα και θα τα ένιωσα ασυναίσθητα κτήμα μου.... Και κατά μία έννοια, αυτό ακριβώς μου συνέβη....


   Όλα άρχισαν από τη γέννηση των παιδιών μου... Από τότε και μέχρι σήμερα, έχω διαπιστώσει, με μεγάλη έκπληξη, ότι η αντιμετώπιση των συμπεριφορών των παιδιών μου με το στυλ που είχε ο πατέρας μου, μου φαινόταν πιο σωστό, άσχετα αν κάποιος που έβλεπε από έξω τη χαρακτήριζε μάλλον αυστηρή.... 'Ετσι έπιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να είμαι εκτός εαυτού από μία αντιδραστική συμπεριφορά κάποιου από τα παιδιά (χωρίς ευτυχώς να ξεσπάω σε αυτά, πράγμα που έκανε ο πατέρας μου) με ευτυχώς περισσότερο διαλλακτική κατάληξη.....


   Έτσι λοιπόν από τη μέχρι σήμερα αναζήτησή μου, έχω διαπιστώσει ότι έχω πάρει λίγο από τον πατέρα μου την περηφάνεια του, την αυστηρότητά του και τον εγωισμό του, ενώ από τη μητέρα μου αρκετή από την ευαισθησία της (που κάνει φοβερό συνδυασμό με την αυστηρότητα) και αρκετή από την υπομονή της... Οπότε here I am...


   Είναι λοιπόν φανταστικό το πόσο με στιγμάτισαν οι χαρακτήρες των γονιών μου και πόσο αναπάντεχα τους έχω μοιάσει...


   Σόρρυ, πολεμόχαρε, αν σου φαίνονται λίγο άτοπα όλα αυτά... Απλά ήθελα να τα βγάλω και αυτά από μέσα μου... Ξέρεις τώρα εσύ από αυτά.....


Υ.Γ. Μιας και μας διακρίνει και η συνέπεια.......




1 σχόλιο: