Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Warzone Report #30: Spring Suspension

Ο πρωταρχικός λόγος που δημιούργησα αυτό το Blog, πολεμόχαρε αδερφέ μου, ήταν για να μπορώ να βγάζω αγόγγυστα ό,τι με προβλημάτιζε και με βάραινε... και πραγματικά έκανε τη δουλειά του με τον καλύτερο τρόπο.



Τον πρώτο καιρό, μάλλον επειδή είχα πολλά μαζεμένα μέσα μου, έγραφα ασταμάτητα. Ήταν, βλέπεις και νωπά τα γεγονότα που αφορούσαν το διαζύγιο, οι καταστάσεις και οι συσχετίσεις είχαν πρόσφατα αλλάξει και όλα ήταν ακόμα σε ρευστή μορφή.

Έτσι λοιπόν βρήκα μέσω αυτού του μέσου, τη δίοδο για να διοχετεύσω τις σκέψεις μου. Μέσα εδώ ένιωσα την ελευθερία να πω και να βγάλω τα εσώψυχά μου και πραγματικά μου έκανε πολύ καλό όλο αυτό...

Τον τελευταίο καιρό, ίσως να έχεις παρατηρήσει πολεμόχαρε ότι δεν είμαι και τόσο τακτικός συγγραφέας αναρτήσεων. Προς Θεού δεν έχω κάτι μαζί σου ή με κανέναν άλλον. Απλά, αυτόν τον καιρό είμαι τόσο ήρεμος και τόσο down to earth (που λένε και το χωριό μου) και δεν έχω τίποτα να με ενοχλεί τόσο πολύ που να πρέπει να το βγάλω παραέξω...

Μη με παρεξηγήσεις λοιπόν.....

Και με αυτά και μ' αυτά φτάσαμε στην Άνοιξη του 2012. Ημερομηνιακά τουλάχιστον, μιας και κλιματολογικά έχουμε ακόμα λίγο από χειμώνα. Το έχουμε ξαναδεί το έργο... συνηθισμένοι πια.... και εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί και ιδιαίτερα.... ποιος είμαι άλλωστε να τα βάλω με τα στοιχεία της φύσης...

Ο χειμώνας, τι να πω; Δύσκολος... παράξενος... ιδιότροπος.... κάτι που θες απλά να ξεχάσεις, όπως και έγινε... και μάλιστα αρκετά σύντομα. Βοήθησα και εγώ βέβαια σε αυτό, μιας και προσπάθησα να βάλω τα πράγματα σε μία τάξη όσο το δυνατόν γρηγορότερα...

Δεν είναι σωστό κατά τη γνώμη μου να αφήνεις προβληματικές καταστάσεις να διαιωνίζονται... δεν είναι υγιεινό και σωστό για όλες τις τυχόν πλευρές από τις οποίες απαρτίζονται...

Το κακό σε αυτές τις καταστάσεις είναι ότι όταν προσπαθείς, πολεμόχαρε αδερφέ μου, να εξηγήσεις ένα φαινόμενο ή μία κατάσταση, στις πλείστες των περιπτώσεων βάζεις την προσωπική σου οπτική γωνία ή την οπτική γωνία των οικείων σου ή τέλος την ευρύτερα κοινά αποδεχτή οπτική γωνία. Αυτό μπορεί να βγάλει μεν αποτέλεσμα, αλλά οι αποκλίσεις σε συνάρτηση με το εκάστοτε σημείο αναφοράς, μπορεί να είναι τέτοιες που να αλλοιώνουν τελείως το αποτέλεσμα....

Όπως είπα και στην προηγούμενή μου ανάρτηση, στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι συνισταμένες που καθορίζουν μία μας αντίδραση στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν μπορούν να προϋπολογιστούν ή να προβλεφθούν.... οπότε και είναι πλέον του δέοντος πιθανό να βρεθείς προ εκπλήξεως τη στιγμή που ναι μεν είχες προαποφασίσει τον τρόπο ενεργείας σου, αλλά νέα δεδομένα εμφανίζονταν ξάφνου μπροστά σου....

Anywayz, το δια ταύτα είναι ότι όλα με τον καιρό βρίσκουν ένα αυλάκι για να κυλήσουν... είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων... Όσο υπάρχει βαρύτητα, τόσο θα υπάρχει πάντα και μία εξέλιξη... είναι Νόμος της Φύσεως και όπως προείπα, ποιός είμαι εγώ που θα τα βάλω με τα στοιχεία της φύσεως, όταν όλοι μα όλοι οι προπέτες πριν από μένα είχαν αποτύχει;

Καλή μας Άνοιξη, λοιπόν

End of Report

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου