Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Warzone Report #29: The IF/THEN Subsequence

Πολλά πράγματα. πολεμόχαρε αδερφέ μου, θα ήθελες να τα κάνεις διαφορετικά...Να μπορέσεις να δεις τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν το είχες χειριστεί διαφορετικά ή αν κάτι από όλα αυτά που συνέβησαν μπορούσε να είχε συμβεί με άλλο τρόπο....



Θα μου πεις και με το δίκιο σου ότι πολλά ζητάω, αλλά δεν μπορώ και εγώ σαν άνθρωπος να εκφράσω τα "θέλω" μου μια φορά; Έτσι για αλλαγή; Δε ζητάω πολλά.....


(ενιγουέι, σταματώ τη γκρίνια και συνεχίζω)




Πολλά πράγματα που κάνεις έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θα ήθελες....και αυτό που κάθεσαι και κάνεις τότε είναι να σκέφτεσαι: "Αν το είχα κάνει έτσι, το αποτέλεσμα θα ήταν εντελώς διαφορετικό" και "Αν δεν είχε γίνει αυτό, θα μπορούσα να κάνω αυτό και το άλλο θα γινόταν με διαφορετικό τρόπο" και άλλα τέτοια παρόμοια....


Το πρόβλημα είναι ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων οι παράγοντες που επηρεάζουν την έκβαση μίας κατάστασης είναι τόσοι πολλοί και τόσο αστάθμητοι που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσες να τους προβλέψεις και να τους συνυπολογίσεις στους υπολογισμούς σου, πριν ενεργήσεις...


Και τότε είναι που κάθεσαι και σκαρφίζεσαι χίλιες δυο μαλακίες για να δικαιολογήσεις τη δική σου ανικανότητα ή αδυναμία (κατά περίπτωση) να χειραγωγήσεις και να ελέγξεις το αποτέλεσμα..... Τη μία το λες "Θεό", την άλλη "Νόμος του Μέρφυ", την παράλλη "Μοίρα", "Κάρμα" και ό,τι άλλη ασυναρτησία μπορεί να κάνει download ο ανθρώπινος νους....


Δεν αντιλέγω... και εγώ ένας από αυτούς ήμουν.... πιστός ακόλουθος των Νόμων του Μέρφυ.


Αλλά μετά από μία σειρά γεγονότων, δεν μπορώ να πω..... ίσιωσα και συνειδητοποίησα το μέγεθος του ατοπήματος μου. Δεν θα κατηγορήσω κανένα γι' αυτά που έπαθα, αλλά θα αφήσω την ιστορία να κυλήσει αμέριμνη στα αυλάκια που θέλει να χαράξει... τέλος


Πλέον άρχισα να αποστασιοποιούμαι από αυτό που λέγεται "κυνηγάω την τύχη μου με το δίκανο". Φυσικά και δεν θα κάτσω να βαλτώσω και να αφήσω όλα να με προσπερνάνε χωρίς να αντιδρώ, αλλά θα προσπαθήσω να αλλάξω το σημείο αναφοράς μου. Θα προσπαθήσω να λειτουργήσω περισσότερο "έκκεντρα" από ότι παλιότερα. Ίσως έτσι μπορέσω να λειτουργήσω πιο "έρρυθμα" και πιο "διαλλακτικά".


Έτσι δεν θα χρειαστεί να αντιμετωπίσω τόσες πολλές IF/THEN ακολουθίες. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν μετανιώνω για τις επιλογές μου μέχρι τώρα και καμία πρόθεση δεν έχω για το μέλλον. Αυτό ξέρω, αυτό αισθάνομαι, αυτό επιλέγω. Αν αυτό δεν είναι καλό για την ακολουθητική εξέλιξη των πραγμάτων, I don't give a God damn fucking penny... and whoever the devil may take


END OF REPORT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου