Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Back to the basics!!

Και μετά από πολύ καιρό περιπλάνησης, είμαι και πάλι πίσω στα πάτρια εδάφη.....

Είναι πολύ σημαντικό για μένα να παίρνω που και που μία δόση από την πατρίδα μου. Είναι σαν να ξαναγυρνάω στο σημείο αναφοράς μου. Με αυτόν τον τρόπο μπορώ να ξαναξεκινήσω την πορεία μου προς..... (άγνωστη κατεύθυνση)...

Είναι για μένα το καταφύγιό μου, πώς να το κάνουμε.... Εδώ είναι τα περισσότερα από τα πλέον αγαπημένα μου πρόσωπα (οικογένεια - φίλοι)!!

Νιώθω περήφανος για τον τόπο μου, αλλά αυτό μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι ζω μακρυά του εδώ και πολλά χρόνια (16 αν δεν απατώμαι)...

Το κακό είναι ότι όπως κάνουν οι Αθηναίοι με τον Παρθενώνα, έτσι και εγώ δεν τον έχω γνωρίσει όπως θα του άρμοζε.. Υπάρχουν τόσο όμορφα μέρη, που αγνοώ και νιώθω πολύ άσχημα γι' αυτό... 

Ίσως και να φταίει ότι οι ελάχιστες ευκαιρίες που έχω για να τον επισκέπτομαι, τις αναλώνω με τα οικεία μου πρόσωπα.... 

Τώρα θα μου πεις και με το δίκιο σου πολεμόχαρε, ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα και λάθος, αλλά είναι φορές που συζητάω με άλλους ανθρώπους και πιάνω τον εαυτό μου να μην ξέρει πράγματα τα οποία είναι σημαντικά....

Ο τόπος μου, θεωρώ ότι είναι από τους πολύ blessed και όμορφους και όποιος τον γνωρίσει θα το καταλάβει αμέσως......

Αρχής γενομένης από τον κόσμο του, θα μπορούσες να πεις ότι ανήκουμε στην πάστα των ανθρώπων που ξεχωρίζουν αμέσως για τη ζωντάνια τους και τη νοοτροπία τους.... Άνθρωποι ανοιχτόκαρδοι και όχι όπως σε άλλες περιοχές που σου κολλάνε αμέσως την ταμπέλα του "ΞΕΝΟΥ" άμα τη αφίξει σου.

Θερμά νερά, Σπιρουλίνα, Σπήλαιο Αλιστράτης, Χιονοδρομικό Λαϊλιά, Λίμνη Κερκίνη, ποταμός Στρυμώνας, βουβάλια και πλήθος άλλων όμορφων συστατικών συνθέτουν το παζλ του τόπου αυτού....

Η διασκέδαση είναι ένα από τα μεγάλα του ατού και το ξέρουν καλά και το μεγαλύτερο ποσοστό των μη Σερραίων!!!

Δίκαια λοιπόν είναι ένα μέρος που αγαπώ και περηφανεύομαι να δηλώνω τέκνο του....

Σίγουρα όπως και όλοι οι τόποι έχει και τα "κακά" του, αλλά σίγουρα θα πρέπει να είσαι πολύ κακοπροαίρετος για να σε καταφέρουν αρνητικά για τον τόπο αυτό..... Εγώ πάντως δεν είμαι μέσα σε αυτούς (φαίνεται άλλωστε)...

Και όντας ένας άνθρωπος που λόγω δουλειάς έχω ταξιδέψει αρκετά και έχοντας δει πολλά άλλα μέρη της Ελλάδας, μπορώ να πω με σχετική βεβαιότητα ότι είναι από τους ωραιότερους προορισμούς.

Αρκεί ένα Σαββατοκύριακο για να το διαπιστώσει κανείς (αν και για να τα δει όλα δεν είναι αρκετός χρόνος)!!

Αυτά τα λίγα για τις Σέρρες.... τις το χρωστούσα μάλλον.....

Ας απολαύσω λοιπόν το υπόλοιπο του καφέ μου στο Sofa και ας σε αφήσω πολεμόχαρε να πλάσεις και μόνος σου τις εικόνες που σου περιέγραψα!!!!

Φιλούρες από "τα Σέρρας"!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου