Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Gordian Knot...

Είμαι σε αλλοπρόσαλη φάση σήμερα!!

Ίσως είναι οι χρονιάρες μέρες που μ' έχουν αποσυντονίσει....

'Ισως είναι το γεγονός ότι άλλος ένας παράξενος χρόνος οδεύει προς το τέλος του...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ.....


Πολλά από αυτά που πίστευα ότι είναι σταθερές αξίες μέσα στη ζωή μου, άρχισαν να κλονίζονται...

Πολλές καταστάσεις που άλλοτε με γέμιζαν, τώρα πια με αφήνουν αδιάφορο

Ο χρόνος νιώθω να με πιέζει, χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να το νιώθω έτσι.

Πολλά πρόσωπα μπήκαν και βγήκαν από τη ζωή μου και αρκετά πρόσωπα που θεωρώ καλούς μου φίλους, άρχισαν να μου δείχνουν σημάδια αμφιβολίας....

Αν τα βάλεις όλα αυτά μαζί, ρε πολεμόχαρε, θα καταλάβεις το βάρος που νιώθω...

Δεν ξέρω τι μου φταίει.... Δεν ξέρω που έφταιξα..... Δεν ξέρω καν αν έφταιξα.....

Κοινώς ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ!!!

Σου το έχω πει και παλιότερα, πως δεν είμαι ένας άνθρωπος που κρατάει ποτέ κακία για οτιδήποτε, γιατί απλούστατα δεν το θεωρώ "υγιεινό" για μένα...

Επίσης δεν είμαι άνθρωπος που αφήνει έναν φίλο να φύγει από κοντά μου με τη συμπεριφορά μου, χωρίς μία εξήγηση, ένα λόγο, μία αιτία βρε αδερφέ....

Αλλά ώρες ώρες αισθάνομαι ότι είναι τόσοι πολλοί αυτοί που θεωρώ φίλοι μου, που είναι ανθρωπίνως αδύνατο να είμαι κοντά τους συνέχεια...

Αλήθεια... δεν είμαι κακός άνθρωπος, απλά είμαι ένας άνθρωπος όπως όλοι οι άλλοι, με τις αδυναμίες μου και τα προτερήματά μου...

Αν αυτό δεν είναι αρκετό για κάποιους, δεν μπορώ ειλικρινά να κάνω κάτι περισσότερο...

Αν δε προσπαθήσω για κάτι περισσότερο, απλά θα είναι υποκρισία από μέρους μου και απλά δεν θα είμαι "εγώ"....

Θέλω πάντα να είμαι αληθινός με τους ανθρώπους που αγαπώ και σέβομαι και φυσικά αυτό είναι και κάτι που αποζητώ και από αυτούς....

Αλλά ώρες ώρες μερικοί με μπερδεύουν με τις συμπεριφορές τους...

Πάντα μα πάντα, όταν κάτι με ενοχλούσε, έκανα αμέσως κίνηση να το επισημάνω και να το διαλευκάνω...

Αν αυτό δεν ισχύει από την άλλη πλευρά, θεωρώ πως εδεν είναι τίμιο από μέρους του....

---------------------------------------

Από τότε που άλλαξε η οικογενειακή μου κατάσταση, επέλεξα να ακολουθήσω το δρόμο της διαφάνειας, μόνο και μόνο γιατί βαρέθηκα να μην είμαι ο εαυτός μου....

Έτσι σε κάθε μου σχέση (ερωτική ή φιλική) φρόντιζα (και φροντίζω) να είμαι ξεκάθαρος με τα "θέλω μου" και τα "μπορώ μου", έτσι ώστε να δίνω άπλετο χώρο και χρόνο στο/στην απέναντί μου να αποφασίσει αν θα συμφωνήσει να με αποδεχτεί ή όχι...

Έτσι, είχα τη πολυτέλεια να μην μπλέκω σε καταστάσεις τύπου "Γόρδιος Δεσμός"!!!

Αν αυτό είναι κατακριτέο, πες το μου βρε πολεμόχαρε να προσπαθήσω να το αλλάξω...

Η ζωή για μένα είναι απλά μαθηματικά με λίγες δόσεις φυσικής και γαρνίρισμα από βιολογία!! Αποτελείται λοιπόν από Νόμους, Θεωρήματα και Αξιώματα!!

Απλά σε κάποιες στιγμές χρειάζεται και λίγο αυτοσχεδιασμός... Άλλωστε έτσι εξελίχθηκαν και οι παραπάνω επιστήμες... με τον αυτοσχεδιασμό και την αμφισβήτηση για τη δομή των πραγμάτων

Ας αφήσω όμως τις θετικές επιστήμες και ας επανέλθω πάλι στο θέμα μας...

Ως απλός άνθρωπος λοιπόν, αυτό που επιζητώ είναι και η απλοϊκή αντιμετώπιση από τον/την απέναντί μου.... χωρίς κρυψίνεια, χωρίς διφορισμούς και χωρίς υποθετισμούς....
Απλά και κατανοητά... όπως θέλω να πιστεύω πως είναι η ζωή...

Τι να κάτσω να κάνω με κάποιον που άλλα λέει και άλλα πιστεύει?

Τι να κάτσω να κάνω με κάποιον που άλλα κάνει μπροστά μου και άλλα πίσω μου?

Τι να κάτσω να κάνω με κάποιον που άλλο θέλει να δείξει και άλλο δείχνει στην πραγματικότητα?

Αν θέλεις να είσαι ξεκάθαρος μαζί μου, μιας και είμαι και εγώ, καλύτερο θα είναι να μην προσπαθήσεις να με παραπλανήσεις ή ακόμα ακόμα να προσπαθήσεις να μου δώσεις ασαφή μηνύματα γι' αυτό που θες...
Αν βέβαια αυτό που θέλεις να μου πεις είναι δυσκολοχώνευτο, εντάξει... θα δικαιολογήσω τον αρχικό σου δισταγμό, αλλά σε θερμοπαρακαλώ, γίνε σαφής όσο το δυνατόν γρηγορότερα, γιατί όσο περισσότερος χρόνος κυλήσει, τόσο πιο άσχημο θα ακουστεί...

Αν κάτι άλλαξε σε αυτό που νιώθεις για μένα... πες το μου... δεν θα σε παρεξηγήσω.... απλά τεκμηρίωσέ το όμορφα και θα δεις ότι όλα θα τα νιώσεις πιο ανάλαφρα μέσα σου....

Τέλος σε παρακαλώ μην προσπαθήσεις να με ξεγελάσεις γιατί μπορεί να είμαι απλός άνθρωπος, αλλά αν το καταλάβω θα ακολουθήσω κατά γράμμα τη μέθοδο του Μέγα Αλέκου απέναντι στον Γόρδιο Δεσμό και δεν θα σου αρέσει καθόλου!!!

So, my advise is .... Aim, release.... Bullseye!!!



Υ.Γ. Ταιριάζει απόλυτα στην ψυχολογία μου αυτήν την στιγμη....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου