Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Όταν ξυπνήσω ..Κυριακή!!

Αναμφισβήτητα η καλύτερη μέρα της εβδομάδας!!

 

Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς Κυριακή!!!

Δεν θα ήταν δυνατόν ρε συ, πολεμόχαρε, να μην υπήρχε έστω και μία μέρα ανάπαυσης!! 

Τώρα θα μου πεις και με το δίκιο σου ότι υπάρχουν τόσοι και τόσοι που αναγκάζονται να δουλεύουν 24/7... Ε!! τι να πω... LIFE'S A BITCH!!!

Από τότε που σπούδαζα το απέκτησα ως συνήθεια να τιμώ αυτήν τη μέρα με όλη της την μεγαλοπρέπεια.... Όσο αργά και να γύριζα λοιπόν από τη Σαββατιάτικη έξοδο, πάντα το ξυπνητήρι χτυπούσε στις 09:00, για να γίνει σωστά η τελετουργία.......

Πάντα καφές, πάντα εφημερίδες ή περιοδικά, πάντα μουσικούλα και χαλάρωμα!!!

Ειδικά δε, αν ήταν και ηλιόλουστη η μέρα και επέτρεπε και εξωτερικές δραστηριότητες, ακόμα καλύτερα!!!

Πάντα λοιπόν αυτή η μέρα είχε κάτι το "ιερό" για μένα... Όχι βέβαια όπως το εννοούν  οι κατά τα άλλα συμπαθέστατοι ευσεβείς χριστιανοί... 

Η μέρα αυτή ήταν και είναι μία μέρα ανασυγκρότησης και φορτίσεως των "συσσωρευτών ζωτικότητας" μου. Είναι η μέρα που μπορώ να ασχοληθώ άφοβα με μένα.... είναι η μέρα που θα βγάλω έξω από την εξώπορτα όλα τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα και θα κάτσω να ηρεμήσω... Είναι η μέρα που όλα μου φαίνονται ωραία και η διάθεσή μου φοράει τα καλά της....

Έτσι λοιπόν και σήμερα, πιστός στις παραδόσεις, τηρώ αυτό το έθιμο και με την ευκαιρία είπα να το μοιραστώ μαζί σου πολεμόχαρε, έτσι για να χαρείς και εσύ μαζί μου!!

Και ειδικά με μία τέτοια ηλιόλουστη ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ μέρα, κόντρα σε όλα τα προγνωστικά των μετεωρολόγων για πτώση της θερμοκρασίας και τα συναφή... έχει μία ιδιαίτερη αίγλη και ομορφιά!!!

(παύση για τζούρα καφέ)

Αυτά.... Πάω να συνεχίσω τη "φόρτιση"

Υ.Γ. Είπαμε σήμερα χωρίς καλή μουσική δε γίνετε. Ένα τραγούδι που μου το έδειξε μία πολύ καλή φίλη!! Αφιερωμένο σε αυτήν λοιπόν!! 

 

1 σχόλιο:

  1. prigkipessa rulez....
    h kuriakh, einai h mera pou anarrwneis ap to hangover...
    k egw kserw na thn ektimw auth th mera k thn kataxrazomai eis to epakro :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή