Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

The marvelous sound of calmness!!

Δεν υπάρχει τιποτα καλύτερο από την....
ΗΡΕΜΙΑ


   Πραγματικά, αν μου έλεγαν να διαλέξω μεταξύ της έντονης ζωής και της ήρεμης.... Αναμφίβολα θα διάλεγα τη δεύτερη....

   Ίσως να γερνάω (μην το παίρνεις ότι γκρινιάζω πάλι πολεμόχαρε..... την πραγματικότητα λέω.... δεν μου αρέσει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου), ίσως να αλλάζω συνήθειες... δεν ξέρω..... Αλλά αν το καλοσκεφτείς όλο αυτό το σκηνικό μου κάνει φυσιολογικό... οπότε δεν με ανησυχεί και ιδιαίτερα...

   Και αν το καλοσκεφτείς, υπάρχουν τόσοι και τόσοι που δεν κάνουν τίποτα άλλο στη ζωή τους παρά να αναζητούν την ηρεμία και τελικά δεν τα καταφέρνουν.... Γιατί μαζί με την ηρεμία, έρχεται και η ευδαιμονία, η αυτοκυριαρχία και στο τέλος η ευτυχία!!! Η απόλυτη πηγή υγείας και χαράς.

   Άρα όταν μπορείς να πετύχεις έστω και μερικές στιγμές ηρεμίας, το μόνο που κάνεις είναι καλό στην υγεία σου (ψυχική και σωματική)..... Με την ευτυχία και πάλι να χαμογελάσεις και να δεις τη ζωή με άλλο μάτι... Πιο καθαρό, πιο αισιόδοξο, πιο δημιουργικό, πιο εποικοδομητικό.... Μπορείς να πετύχεις όλους τους στόχους σου, να "αγγίξεις την τελειότητα" που λέει και ο Τόκος.  


Αυτήν την εβδομάδα είμαι σε άδεια, οπότε έχω αρκετό χρόνο για μένα.... βέβαια υπάρχουν και τα γνωστά quality time με τα τέκνα, αλλά αυτά είναι ευχάριστες νότες στο όλο σκηνικό....  Γιατί, τι καλύτερο από λίγες παιδικές φωνές σε ένα σπίτι? Ε? Εγώ πάντως δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο σκηνικό.... Να τα βλέπεις να παίζουν και να γελάνε και να φωνάζουν και να μαλώνουν (πάντα με μέτρο). Είναι η ομορφιά της ζωής σε οικογενειακή συσκευασία!!! (έστω.. κουτσουρεμένη)


   Το άλλο θέμα επίσης με τη δίαιτα πάει μια χαρά.... 5 κιλάκια σε ένα μήνα πιστεύω ότι είναι όχι απλώς καλά, αλλά λίαν ικανοποιητικά.... Είναι το επιστέγασμα της όλης προσπάθειας, η αίσθηση αυτή του να είσαι ανάλαφρος, να μπορείς να κινείσαι με μεγαλύτερη ευκολία, να βλέπεις τις αθλητικές σου επιδόσεις να αυξάνονται (.... σε όλα τα "αθλήματα").



   Άρα όπως κατάλαβες μπορείς να κάνεις πάρα πολλά, αρκεί να είσαι ήρεμος, νηφάλιος και προσγειωμένος......


   Γιατί όταν το κεφάλι σου ταλανίζεται από σκοτούρες και προβληματα, δεν μπορείς να σχεδιάσεις τίποτα άλλο, πριν τελειώσεις με αυτά. Το κάθε πρόβλημα επισκιάζει το ένα το άλλο και όλα μαζί επιτίθενται στο νευρικό σου σύστημα κάνοντάς το να καταρρεύσει..... 


   Και επειδή το ξανασοβάρεψα το θέμα και θα νομίζεις διάφορα με το μυαλό σου, πολεμόχαρε, γιατί σ' έχω μάθει τώρα πια, να είσαι σίγουρος ότι θα επανέλθω "Δημήτριος" που λένε και στο χωριό μου.....


   Αυτά.... 


   Δηλώνω trelos και προχωράω!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου