Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Plus de la même!!


   Βρέχει καταρακτωδώς σήμερα και ευτυχώς που είχα day off και έτσι δεν χρειάστηκε (ακόμα τουλάχιστον) να βγω παρά έξω...





   Έτσι έκατσα σπιτάκι μου , παρεούλα με τον καφεδάκο μου μέσα στο ποτήρι τύπου "κουβά" να περιπλανιέμαι στα εθιστικά μονοπάτια του διαδικτύου.... (Είμαι κλινική περίπτωση, τι να κάνουμε!!)

   Αυτές οι στιγμές της πλήρους απομόνωσης ίσως είναι το καλύτερο γιατρικό για μένα αυτήν την περίοδο... Στιγμές που είμαι μόνο εγώ και ο εαυτός μου να αναπολώ πράγματα και να σκέφτομαι το τι μέλει γεννέσθαι...

   ...Το ξέρω.. χρειάζομαι ζωή, αλλά σε πληροφορώ πολεμόχαρε, ζω αυτό ακριβώς που μου έλειψε και το αναπολούσα χρόνια τώρα... οπότε και μπορώ να δηλώσω ευθαρσώς ότι "είμαι καλά"....

   Τώρα, για πόσο ακόμα θα είμαι, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (σ.σ. Τελικά ο τίτλος που επέλεξα για το Blog μου μου ταιριάζει "γάντι" ή καλύτερα..... μου ταιριάζει "κουστούμι" σαν αυτό που απεικονίζεται)

   Φυσικά αστειεύομαι πολεμόχαρε αδερφέ μου... Δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να σαλτάρω... Αφού με ξέρεις τώρα.... Σου έχω πει τόσα και τόσα και θα έπρεπε να με είχες ψυχολογήσει μέχρι τώρα....

   Anyways...  


   Δεν θα το συνεχίσω άλλο... γιατί θα με κατηγορήσεις ότι όλο ψυχονευρωτικά λέω και όλο παραπονιέμαι... αλλά δεν είναι αλήθεια!!


   Αυτά όλα είναι λόγια του καφέ και τίποτα περισσότερο.... λόγια που θα τελειώσουν αμέσως μόλις κατέβει και η στάθμη του αναζωογοννητικού αυτού ροφήματος....



     
(Δεν μπορείς να πεις όμως, έ? Εμπνευσμένη η κούπα!! Αλλά αυτή είναι η small size... Οι άλλες είναι πιο αντιπροσωπευτικές της έννοιας "κουβάς")

   Και έτσι που λες πολεμόχαρε, έχω σκοπό να διανύσω αυτήν την μουντή μέρα.... Διαλογιζόμενος, με μία στάση μόνο για "quality time" με τα τέκνα μου!!

Y.Γ.  Άντε και ένα τραγούδι που δίνει πολύ τροφή για meditation & inspiration!!!

  

2 σχόλια:

  1. αχ γιατι βάζεις αυτό το τραγούδι? θες να με κάνεις κομμάτια?? δε με σκέφτεσαι, εγώ που είμαι στη ξενιτιά και μακριά απ τον άντρα μου..? (ξανθόπουλος off)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι "στιγμές ROCK" τι να κάνουμε? :):):):)

    Σορρυ πάντως αν σε στενοχώρησα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή