Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Warzone Report #18: Spring Days, Summer Days, Good Days!!!

Τελικά η αλλαγή του καιρού έκανε το θαύμα της!!!

Η διάθεση έχει ανεβεί στα ύψη!!

Τέτοια καλή διάθεση είχα καιρό να νιώσω...

ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΕ ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ!!!!
Ο καιρός καλυτέρεψε, η μέρα μεγάλωσε, άλλαξε και η ώρα... όλα συμβάλλουν στο να μου φτιάχνουν το κέφι...

Ακόμα και στη δουλειά που πάω κάθε πρωί μές τη νύστα (06:30) πάω πλέον με το χαμόγελο στα χείλη..

Εντυπωσιακό δε νομίζεις?

Άρχισαν και οι καλοκαιρινές συνήθειες (καφέ στα τραπεζάκια έξω, ο ήλιος να σε ζεσταίνει χωρίς να σε καίει, τα παιδιά για παιχνίδι στο πάρκο κτλ κτλ)

Ω γλυκύ μου Έαρ που λέει και ο μελωδός της εκκλησίας!!!

Κάθομαι λοιπόν στην καφετέρια, έχοντας από έξω τα παιδιά να παίζουν με τα ποδήλατά τους απέναντι στο πάρκο και πραγματικά νιώθω ότι ξεκουράζομαι και το απολαμβάνω με κάθε μου αίσθηση.

Είναι αλήθεια ότι δεν είμαι άνθρωπος των άκρων....

Έτσι δεν μου αρέσει ούτε η πολλή ζέστη, ούτε το πολύ κρύο...

Ο καιρός αυτός, σε συνδυασμό με αυτόν του φθινοπώρου (με ένα ελαφρύ προβάδισμα του φθινοπώρου) είναι οι καλύτερές μου εποχές..

Και αυτό γιατί είναι και οι αναθεματισμένες αλλεργίες που μου εμφανίστηκαν τώρα στα γεράματα.... κληρονομικό δωράκι από τη μαμά. Ευτυχώς που δεν διαρκούν και πολύ, οπότε και τις υπομένω ακόμα σθεναρά!!

Αλλά ακόμα και αυτές δεν είναι ικανές να μου χαλάσουν τη διάθεση...
Κάθομαι και σκέφτομαι πως θα ήταν να ζω σε καμία από τις βόρειες χώρες και να μη μπορούσα να το ζήσω αυτό και με πιάνει ρίγος...

Απορώ πραγματικά πως ζουν αυτοί οι άνθρωποι εκεί πέρα...

Εκεί είναι που λες το πόσο θαυμαστό όν είναι τελικά ο άνθρωπος που μπορεί και προσαρμόζεται σε τόσο διαφορετικές συνθήκες...

Anyway...

αυτό ήθελα να  μοιραστώ μαζί σου πολεμόχαρε...
Να χαρείς και εσύ λιγάκι μαζί μου....

Άντε επιτέλους να μπορέσουμε να βγάλουμε λιγάκι το δερματάκι μας να αναπνεύσει πέρα από τα παλτά και τα χοντρά ρούχα!!!

Καλή μας Άνοιξη!!!

End of Report


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου