Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Warzone Report #11: Outdoor Activities

Το να βγεις έξω και να περάσεις καλά, για μένα είναι ένα μεγάλο θέμα και εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες






Κάνοντας μία αναδρομή σε όσες φορές έχω βγει έξω για διασκέδαση με αποτέλεσμα να έχω περάσει καλά, μπορώ να πω ότι είναι σχετικά μικρός ο αριθμός…



Δεν είμαι παράξενος σε αυτό το θέμα, αλλά πώς να το κάνουμε, ο κάθε άνθρωπος με τον καιρό και μετά από τους προβλεπόμενους πειραματισμούς του, καταλήγει να θέτει τα δικά του standards στο τι θεωρεί “καλή” διασκέδαση και στο τι όχι….



Έτσι.. για παράδειγμα, όπως σου έχω ξαναπεί πολεμόχαρε, το καλοκαίρι που μας πέρασε, περνούσα ιδιαίτερα καλά στο χωριό μου, που είναι μία ανάσα από την πόλη των Σερρών, χωρίς να μου δημιουργηθεί η παραμικρή ανάγκη να κατέβω στην πόλη για διασκέδαση…



Είναι αυτό που λένε οι περισσότεροι, ότι την καλή διασκέδαση την καθορίζουν οι καλοί φίλοι…



Δεν θα έλεγα ότι αποκλίνω από αυτήν την αντίληψη, αν και το συνδυάζω σαφώς και με άλλους παράγοντες, όπως ας πούμε τη μουσική, που για μένα παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και στην ψυχική μου διάθεση, στο όλο στήσιμο του χώρου που επιλέγω να διασκεδάσω και τέλος στην ποιότητα του κόσμου που με περιβάλει, πλην την καθεαυτής παρέας που συμμετέχω..



Δεν μπορώ, για παράδειγμα, να είμαι απλώς σε ένα χώρο με μία παρέα που το μόνο που τους ενδιαφέρει να είναι πόσο γαμάτη είναι η γκόμενα που μόλις πέρασε και πόσο τσουλίτσα φαίνεται η κοπελίτσα δίπλα από τα ρούχα που φοράει κτλ κτλ…



Επίσης δεν μπορώ να είμαι με μία παρέα στην οποία να είναι και ένα ζευγάρι και να τους έχω απέναντι να ζουν τον έρωτά τους ερωτοτροπώντας, χωρίς να υπάρχει κανένα ίχνος διακριτικότητας….



Είναι κάποια όρια και κάποιες γραμμές που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπεραστούν για να μπορέσει η εν γένει διασκέδαση να αποδώσει σε όλη την ομήγυρη τα αναμενόμενα..



Πάντως, πέρα από όλα αυτά… αυτό που μου δίνει εμένα τη μεγαλύτερη ευχαρίστηση, είναι να βλέπω ευδιάθετους ανθρώπους, με το χαμόγελο στα χείλη να ζουν την κάθε στιγμή με τη μεγαλύτερη δυνατή απόλαυση…



Και έτσι μπορώ και εγώ να αντλήσω από αυτούς την απαραίτητη ενέργεια και ακτινοβολία για να κάνω και το δικό μου εαυτό να γευτεί τη χαρά και την απόλαυση της νυχτερινής μας διασκέδασης..



Το ξέρω βέβαια ότι θα υπάρξουν και περιπτώσεις που οι προσωπικές ανησυχίες και τα προβλήματα πιθανόν να μπλοκάρουν τη αναζήτηση για εκτόνωση… Τότε σαν καλός συνδιασκεδαζόμενος παίρνω την κατάσταση στα χέρια μου, όσο βέβαια το επιτρέπουν οι συνθήκες και προσπαθώ με το δικό μου τρόπο να απαλύνω το μυαλό από τα βάσανα και τις βαριές σκέψεις…



Έτσι καταφέρνω να νιώσω και εγώ την ευχαρίστηση ενός δυναμικού come back και τη μεταστροφή της διάθεσης από το ναδίρ στο ζενίθ!!



Ναι, πολεμόχαρε… θεωρώ ότι είμαι πολύ καλός σε αυτό… να αντλώ χαρά δίνοντας χαρά!!



Δεν είναι και αυτό μια από τις βασικές αρχές της αλληλεγγύης? Ε?



Όχι βέβαια να γίνομαι εγώ ο τσαρλατάνος μόνο και μόνο για να κάνω τον άλλο να γελάσει μέσα στην περισυλλογή του, αλλά πάντα με κομψό και διακριτικό τρόπο και με μερικές φιλικές “σκουντιές” να του δίνω να καταλάβει ότι πρέπει να βγει από το λήθαργο και να δει λίγο παραπέρα από αυτό που έχει βυθιστεί…



Πολύ το βάρυνα το θέμα όμως και δεν πρέπει…… Θα νομίσεις πάλι πολεμόχαρε ότι κάτι με βασανίζει και ότι κάτι μου χαλάει τη διάθεση…



Όχι όμως… περνάω καλά… με όλες τις εξαιρέσεις που σου έχω πει μέχρι τώρα…



Είπαμε… είμαι ευπροσάρμοστος και ευέλικτος άνθρωπος και μπορώ να κάνω και τα πιο αρνητικά να φαίνονται ως θετικά σε μένα…



Ας όψεται η αισιοδοξία μου!!! (Μη γελάς… σε βλέπω!!!!)



Η αλήθεια είναι ότι αυτή η Πόλη (aka Sparta) έχει αλλάξει πολύ… Έχει γίνει πιο ζωντανή [biased mode on/] ίσως γιατί έχει γεμίσει φοιτητές από άλλα μέρη και έφερε άλλη πνοή στον κόσμο και άλλη νοοτροπία  [biased mode off/] και σου δίνει την εντύπωση ότι μέσα σε 10 χρόνια (τόσα είναι τα άτιμα) από τότε που ξαναήμουν εδώ έχει βγάλει τα σνομπαρίστικα ρούχα της και έχει φορέσει τα καλά της, τα πιο χαρούμενα, τα πιο φιλικά, τα πιο οικεία σε μένα (τον Βορειοελλαδίτη)!!!



Είναι πιο ευπρόσδεκτη!!! Ουάου!!! Το είπα!!! Γουατ ε σερπράιζ!!!



Σε ξάφνιασα, έτσι δεν είναι πολεμόχαρε? Παραδέξου το!!! Χαχαχαχα



Θα ακούσεις και άλλα τέτοια έτσι όπως πάει το πράμα… γι’ αυτό να είσαι προετοιμασμένος!!!



Φιλιά



End of Report






6 σχόλια:

  1. Φούλα είπε...

    Το παν για τον άνθρωπο είναι να μην αλλάζει γνώμη απ' τη μια μέρα στην άλλη!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...και μόλις προκάλεσες στους απανταχού αναγνώστες σου το "wow effect" (ή αλλιώς το ouaou effect, όπως δήλωσε συνεντευξιαζόμενός μου, στις -γραπτές- απαντήσεις του!!!)

    Μπράβο που όλα τελικά πάνε κατ' ευχήν! :)) Μακάρι οι ευχάριστες εκπλήξεις να έχουν και συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wx... paei! se xasame k esena...Oimeee.... pws 8a sas summazepsw pali s ena xrono, re "remalia"? (ksereis poious akrivws ennow otan milaw sto 2o proswpo plh8untikou e? :P )
    Ap ta sumfrazomena katalaba pws... eite erwteuthkes Spartiatissa, eite erwteuthkes foithtria sth Sparth, eite apla... ta xeis paiksei! xaxaxaxa
    Gia dwse trofh ston lao sou, remali Nr2! :P We need details...

    filoures polles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Φούλα: Μάλλον μου την είπες τώρα, αλλά επειδή σε υπεραγαπάω, δεν του δίνω καμία μα καμία σημασία!!!!

    @ Kat: Το Wow effect είναι στο αίμα μου... Πως να το κάνουμε!!!! (Το παράχεσα λίγουλάκι, αλλά ξέρω ότι δεν θα με παρεξηγήσεις ;-) )

    @Atithaso: Είμαι Σπάρτη για μία μετεκπαίδευση 2,5 μηνών.... Το να ερωτευτώ Σπαρτιάτισσα το παίρνω ως βρισιά και το καταγράφω για την επόμενη φορά!!! Ψάξε λίγο πιο πίσω για λεπτομέρειες αν δε βαριέσαι!!! Kisses from Sparta isame to Vienna!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Maria: Τα 'χω "πάρει" και μάλιστα πάρα πολύ... μην ανησυχείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή