Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Warzone Report #6: Summer Scheduling

Και ναι μόλις άρχισε για μένα το καλοκαίρι!!
Μόλις σήμερα κατάφερα να τακτοποιήσω παιδιά και υποχρεώσεις.... τακτοποιήθηκαν και τα επαγγελματικά μου (παραμένω στην Κοζάνη για έναν τουλάχιστον χρόνο ακόμα με ένα μικρό 3μηνο διάλειμμα που θα πρέπει να πάω στη Σπάρτη για κάτι "επιμορφωτικά")


Δεν μπορείς να φανταστείς, πολεμόχαρε, τι ωραίο είναι να αισθάνεσαι ελεύθερος και να ξέρεις ότι το 90% αυτών που σε απασχολούσαν έχει δρομολογηθεί......


Και λέω 90% (αν και θα 'πρεπε να βάλω λιγότερο), γιατί το μόνο που μου έμεινε να κανονίσω είναι το οικονομικό (κάποιες "τρυπούλες" μείνανε, αλλά πού θα μου πάει, θα τις "βουλώσω"). Έτσι και αλλιώς σου έχω αποδείξει ότι μπορώ πλέον να ανταπεξέρχομαι στα οικονομικά μου ζητήματα με σχετικά μεγάλη αποτελεσματικότητα....


Είδομεν....


'Αρα τι μας μένει.....


Α, ναι.... 20 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑ που πρέπει να παρθούν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μέσα στο καλοκαίρι (Στην Σπάρτη δεν θα μπορώ να παίρνω άδεια, όντας εκπαιδευόμενος.....)


Ο Ιούνιος για μένα ήταν τα τελευταία χρόνια ένας μήνας "φάντασμα"... Δεν μπορούσα να καταλάβω πως έμπαινε και πότε έβγαινε, με εμένα να αναλώνομαι στα επαγγελματικά-οικογενειακά-προσωπικά ζητήματα...

Και έχω παρατηρήσει επίσης ότι ΌΛΟΙ μα ΌΛΟΙ οι κωλολογαριασμοί, μαζεύονται τον Ιούνιο... λες και εγώ έχω την χαρτονομισματομηχανή εύκαιρη να τυπώνω "μωβ' και "κίτρινα" (όπως έλεγε και η Ντάλια)

Παρένθεση: Η Μικρή μ' έχει τρελάνει με το "Παρά Πέντε". Μ' έχει βάλει και τις έχω κατεβάσει όλα τα επεισόδια και τα βλέπει από το πρωί μέχρι και το βράδυ.... Έχει μάθει όλους τους διαλόγους απ' έξω, αλλά δε λέει να το βαρεθεί.... Έτσι μαζί της και εγώ τον τελευταίο καιρό έχω γίνει μανιώδης θεατής της (κατά τα άλλα) αγαπημένης μου σειράς!!! Άλλωστε ο Καπουτζίδης είναι και πατριώτης και τον εκτιμώ για το ταλέντο του (και όχι για την αντρίλα του φυσικά)....... Μάλιστα, της έχω βάλει και μερικά επεισόδια στο PSP της για να τα έχει πρόχειρα όπου και να βρίσκεται....Αυτό θα πει portability!!!

Όσον αφορά τώρα τα επαγγελματικά, αλλάζω πόστο αλλά όχι πόλη και αυτό είναι ένα πολύ θετικό, διότι δεν θα χρειαστεί να ξενιτευτώ πάλι με ότι συνεπακόλουθο...

Άλλωστε την Κοζάνη πλέον την έχω συμπαθήσει πάρα πολύ, σε σημείο να μη θέλω να φύγω, άσχετα με τις αρχικές μου αντιρρήσεις και από τις αφηγήσεις φίλων και συναδέλφων...
 

Δεν ξέρω, αλλά αυτή η πόλη, άσχετα με το ότι δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να σου δείξει, έχει μία ικανότητα να σε κρατά σε ηρεμία και να μη σε αφήνει να βαριέσαι... Έχει απ' όλα (εκτός από θάλασσα) σε μικρές δόσεις, είναι κεντρικά και με την Εγνατία πας όπου θες στα πέριξ (45' από Θεσσαλονίκη) και έχει πολύ καλό κόσμο....

Από αυτά συμπεραίνω ότι μάλλον οι "Σούρδοι" για τους οποίους κάνουν όλοι λόγο, έχουν εκφυλιστεί ή απομονωθεί, γιατί τέτοιους δεν θυμάμαι να έχω συναντήσει....

Και για να αποκατασταθεί η αλήθεια, "Σούρδους" λένε μόνο τους πρωτευουσιάνους Κοζανίτες και όχι τα περίχωρα....

Έτσι απλά λοιπόν και λιτά έχουν τα πράγματα..... και επί της ευκαιρίας, θα ήθελα σε αυτό το σημείο, πολεμόχαρε, να σου ευχηθώ να περάσεις ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι, όπως εσύ το επιθυμείς...

Το ίδιο επιθυμώ και δι υμάς τους αναγνώστας!!!

Άντε βρε..... Να περνάτε καλά και .... εδώ είμαστε εμείς!!! Θα τα ξαναπούμε!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου