Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Warzone Report #2: We Prevailed!!!

Ναι, είναι αλήθεια!! Τα καταφέραμε!!




Και πως αλλιώς θα ήταν, αφού όλα έπεσαν στα στιβαρά μου χέρια και στην οργανωτική μου σκέψη!!! (ΨΩΝΑΚΙ, γαρ)

Anyways, όλα πήγαν καλά και αι ημέτερες δυνάμεις αμύνθηκαν επιτυχώς επί του πατρίου εδάφους...

Οι μάχες που εδόθησαν ήταν αδυσώπητες και αιματηρές.....

Ο πυρετός ανέβαινε σε τακτά χρονικά διαστήματα σε επίπεδα ανησυχητικά, αλλά με την κατάλληλη αντιμετώπιση, όλα επέστρεφαν σε κανονικά επίπεδα...

Το κακό είναι ότι ταλαιπωρήθηκε η μικρή και ήταν το πιο στενάχωρο πράγμα να βλέπεις το προσωπάκι της να είναι αναψοκοκκινισμένο από τη θερμότητα του πυρετού....

Δεν πειράζει όμως.... η χαρά ήταν εκείνη που διαδεχόταν αμέσως την στενοχώρια μόλις ανέκαμπτε από τα ανεβάσματα του πυρετού....

Βέβαια η ταλαιπωρία για μένα ήταν εξίσου μεγάλη, μιας και το ξυπνητήρι έμπαινε κάθε μία ώρα το βράδυ για να κάνω θερμομέτρηση και να μη συμβεί τίποτα αναπάντεχο...

Έτσι κάθε επόμενο πρωινό, ήμουν σαν κινούμενο πτώμα από την  κούραση.....

Και αυτό όμως διευθετήθηκε με ένα ικανοποιητικό ύπνο την Κυριακή το βράδυ....

Και τα καλύτερα έρχονται.....

Βίρα τις άγκυρες πολεμόχαρε!!! πάμε ταξιδάκι αναψυχής....

Η αγαπητή μητρόπολη των Ελλήνων θα ανοίξει διάπλατα τις αγκάλες της για να με υποδεχθεί και να μου προσφέρει τις ωραίες στιγμές που πάντα μου έδινε απλόχερα...

Θα ξαναδώ αγαπημένα πρόσωπα και θα κάνω τις τσάρκες μου και τα ψώνια μου!!!

Τα νεότερα με την έλευση στην έδρα...........

Φιλούθκια μπολλά σ' ούλους τους κουμπάρους!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου